مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 01:552020-04-07فرهنگي

برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه از ورزش دانش آموزان در خانه


فرید بهرامی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:هدف از برگزاری اولین جشنواره فیلم کوتاه ورزشی قهرمان خانه در استان ایجاد تحرک،نشاط و بازی و علم آموزی دانش آموزان در تعطیلی اضطراری مدارس می باشد.

وی اظهار داشت: در این راستا شرکت کنندگان تا دوم اردیبهشت ماه سال 99 می توانند ویدئویی سه دقیقه ای از ورزش دانش آموزان در خانه را با استفاده از ابزار ساده و با خلاقیت خود به شماره 09166614801 ارسال کنند.

بهرامی گفت: کلیپ دانش آموزان دوره ابتدایی با توجه به مفاهیم دروس ابتدایی و بنیادین تربیت بدنی با تاکید بر بازی باید باشد و کلیپ دانش اموزان دوره متوسطه نیز باید بر اساس یادگیری مهارت های ورزشی و آمادگی جسمانی باشد.

وی با بیان اینکه سه جایزه پنج میلیون ریالی و 10جایزه یک میلیون ریالی به برگزیدگان این جشنواره اهدا خواهد شد عنوان کرد: بعد از ارسال کلیپ در پیامی جداکانه بایستی مشخصات ارسال کننده شامل اسم و فامیل، شماره تماس، نام مدرسه، مقطع تحصیلی ، استان و شهرستان و همچنین اسم و مزیای حرکت ورزشی انجام شده در کلیپ را به صورت متن نوشتاری به شماره مذکور ارسال شود.

وی ادامه داد: دانش آموزان استان و سراسر کشور با قرنطینه کردن خود در منزل و شرکت در این مسابقه، قدردانی خود را از مدافعان سلامت نشان خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه از ورزش دانش آموزان در خانه

برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه از ورزش دانش آموزان در خانه