مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 22:352020-04-07اقتصادي

حقوق امسال کارگران به اندازه کارمندان بالا برود


یک کارشناس اقتصادی با پیش بینی روند مذاکرات مزد سال 1399 کارگران در جلسه شورای عالی کار گفت: شورای عالی کار باید همان میزان افزایشی را که طی اسفند سال گذشته و امسال برای کارکنان دولت اعمال شده در مورد دستمزد کارگران مشمول قانون کار هم در نظر بگیرد.

- یک کارشناس اقتصادی با پیش بینی روند مذاکرات مزد سال 1399 کارگران در جلسه شورای عالی کار گفت: شورای عالی کار باید همان میزان افزایشی را که طی اسفند سال گذشته و امسال برای کارکنان دولت اعمال شده در مورد دستمزد کارگران مشمول قانون کار هم در نظر بگیرد.

حمید نجف در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی جلسه عصر شورای عالی کار که به منظور تعیین دستمزد کارگران برگزار می شود، گفت: پیش بینی می شود که اعضای شورای عالی کار روی همان رقم دو میلیون و 800 هزار تومان که قبل از عید نوروز مذاکره کرده بودند، به توافق برسند اما این رقم روی کف دستمزد کارگران اعمال خواهد شد، نه سرجمع حداقل مزد با مزایای جانبی آن.

وی ادامه داد: اگر افزایش 50 درصدی حقوق کارکنان دولت در اسفند ماه سال گذشته را که احکام آن نیز جداگانه صادرشد به اضافه افزایش 15 درصدی سالانه که دولت برای کارکنان خود لحاظ کرده درنظر بگیریم، یک افزایش 75 درصدی حاصل می شود که انتظار داریم دولت در شورای عالی کار نیز به همین شیوه عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق امسال کارگران به اندازه کارمندان بالا برود

حقوق امسال کارگران به اندازه کارمندان بالا برود