مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 22:302020-04-07ورزشي

سلامتی مردم از فوتبال مهم تر است/نگران وقفه ایجاد شده نیستم


سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره وقفه ایجاد شده در لیگ یک به دلیل شیوع کروناویروس، گفت: روند خوبی داشتیم و از نظر روحی روانی نیز به شرایط خوبی رسیده بودیم که مسابقات لغو شد ولی نگرانی خاصی برای شروع مجدد کار و وقفه ایجاد شده ندارم زیرا به بازیکنانم اطمینان دارم.

- ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره وقفه ایجاد شده در لیگ یک به دلیل شیوع کروناویروس، گفت: روند خوبی داشتیم و از نظر روحی روانی نیز به شرایط خوبی رسیده بودیم که مسابقات لغو شد ولی نگرانی خاصی برای شروع مجدد کار و وقفه ایجاد شده ندارم زیرا به بازیکنانم اطمینان دارم.

استقلال خوزستان که عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را در کارنامه دارد، در لیگ هجدهم باتوجه به مشکلاتی که سر راه این تیم قرار گرفت، نتوانست امتیازات لازم را برای ماندن در لیگ برتر به دست آورد و به لیگ یک سقوط کرد.

این تیم در فصل جاری لیگ یک، بسیار پر فراز و نشیب کار کرده است و برای هفته های بسیار در قعر جدول رده بندی قرار داشت تا این که سهراب بختیاری زاده با تصمیم مدیران باشگاه و به امید بهتر شدن روند تیم، جایگزین عبدالمجید باقری نیا شد اما استقلال خوزستان با بختیاری زاده هم نتوانست از قعر جدول جدا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامتی مردم از فوتبال مهم تر است/نگران وقفه ایجاد شده نیستم

سلامتی مردم از فوتبال مهم تر است/نگران وقفه ایجاد شده نیستم