مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 21:052020-04-07اقتصادي

شناسایی 101 مورد تغییر کاربری امور اراضی در لرستان


کاوس رمضان زاده روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون 12گشت‎ حفاظتی خودرویی اراضی کشاورزی و باغ های استان را رصد کرده اند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در ایام تعطیلات نوروز عده ای با سوءاستفاده از فرصت ایجاد شده اقدام به تغییر غیرمجاز اراضی کشاورزی کرده اند گفت: مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تشکیل اکیپ های گشت زنی، 101مورد تغییر کاربری شناسایی کرده اند.

وی اضافه کرد: تعداد شناسایی تغییر کاربری و تحویل اخطاریه به متخلفین نسبت به مدت مشابه سال گذشته 71 درصد افزایش داشته است.

وی از مردم درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی، موضوع را از طریق سامانه 131 که به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل فعال می باشد ، اطلاع دهند.

مدیر امور اراضی استان لرستان تاکید کرد: با دادستان مرکز استان و شهرستان ها و نیروی انتظامی جهت اجرای تبصره یک ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی هماهنگی لازم صورت گرفت و با متخلفان برخورد قانونی شد.

رمضان زاده گفت: اقدامات ترویجی - آموزشی شامل توزیع بروشور و نصب بنر در معابر پرتردد و گلوگاه های سطح شهر و روستا توسط گشت های حفظ کاربری، ارسال پیامک به کشاورزان ،شوراها، دهیاران و متخلفین شناسایی شده ،اطلاع رسانی وسیع در فضای مجازی با استفاده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 101 مورد تغییر کاربری امور اراضی در لرستان

شناسایی 101 مورد تغییر کاربری امور اراضی در لرستان