مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 20:302020-04-07سياسي

جلوگیری از فعالیت 170 صنف متخلف در ری


طرح تعطیلی واحدهای صنفی غیر ضرور با هدف قطع زنجیره بیماری کرونا تحت عنوان طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان ری به اجرا درآمد.

- ایسنا/تهران فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: طرح تعطیلی واحدهای صنفی غیر ضرور با هدف قطع زنجیره بیماری کرونا تحت عنوان طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان ری به اجرا درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری طی سخنانی در خصوص این خبر گفت: با تصمیم ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با کرونا طرح تعطیلی واحدهای صنفی غیر ضرور با هدف قطع زنجیره بیماری کرونا تحت عنوان طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان ری به اجرا درآمد و تا زمان پایان این طرح در راستای حفظ سلامت مردم شریف ری ، نظارت های روزانه و مستمر از فعالیت صنوف سطح شهرستان ری با حضور اداره بازرسی فرمانداری ری، تعزیرات حکومتی، اداره صمت و پلیس اماکن شهرستان ری انجام می شود.

وی ادامه داد: با آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی بمنظور کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در شهرستان ری، با نظارت و گشت های روزانه و مستمر تا کنون از 3400 واحد صنفی بازدید و طی آن 170 صنف بدلیل فعالیت غیر مجاز پلمپ شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: با شیوع ویروس کرونا، اصنافی که در شهرستان ری از فعالیتشان جلوگیری شده است با مشکل اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از فعالیت 170 صنف متخلف در ری

جلوگیری از فعالیت 170 صنف متخلف در ری