مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 20:052020-04-07پزشكي

کار زیبای کارمند خوش ذوق دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای تقدیر از پرسنل کادر درمان


ابوالفضل مسعودی راد کارمند مدیریت تجهیزات پزشکی معاونت درمان در ساختمان مرکزی علوم پزشکی شیراز است که با هنر خوشنویسی خود از پرسنل کادر درمان بیمارستان علی اصغر تقدیر کرد.

- ابوالفضل مسعودی راد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس شیراز گفت: با ورود میهمان ناخوانده ای بنام کرونا به ایران و درگیری کادر درمان و حضورشان در خط مقدم این مبارزه در تاریخ 20 اسفندماه بود که به این فکر افتادم برای تقدیر از پرسنل بیمارستان و همچنین مدافعین سلامتی که در بیمارستان ها کار میکنند تابلوهای یادبود بعنوان قدردانی خوشنویسی کنم  هرچند پاسخ کار ارزشمند این عزیزان را هیچگونه نمیشود داد.

وی ادامه داد: پیشنهادم را به دکتر لطفی ریاست دانشگاه علوم پزشکی دادم و برای نمونه چندتا از قاب هایی را که آماده کرده بودم نزد ایشان بردم که خوشبختانه دکتر لطفی بسیار استقبال کردند و گفتند دوستان ما الان نیازمند حمایت معنوی هستند و این کار را بصورت ویژه ادامه دهید.

مسعودی راد افزود: بیمارستان علی اصغر در شیراز اولین بیمارستانی بود که برای مبارزه با این ویروس آماده شد و از آنجایی که تمامی پرسنل مشغول به فعالیت بودند نمیشد هیچکس را جدا کرد به همین دلیل تصمیم بر راه اندازی یک تیم خوشنویسی کردیم تا بتوانیم از 470 پرسنل این بیمارستان تقدیر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار زیبای کارمند خوش ذوق دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای تقدیر از پرسنل کادر درمان

کار زیبای کارمند خوش ذوق دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای تقدیر از پرسنل کادر درمان