مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 20:052020-04-07حوادث

سیستان و بلوچستان در حال حاضر با 4 بحران جدی روبروست


این استان هم اکنون با چهار بحران و خطر «سیل، کرونا، زنگ گندم و حمله ملخ ها» روبروست.

- زاهدان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان هم اکنون با چهار بحران و خطر سیل، کرونا، زنگ گندم و حمله ملخ ها روبروست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تمامی دستگاه ها باید با یک نگاه جامع به سیلاب و دشتمال ورودی از افغانستان توجه کنند و تصمیم ها متناسب و براساس اولویت ها انجام شود.

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود سیلاب دشتمال از جانب افغانستان افزایش یابد که نیاز است دستگاه های دست اندرکار بویژه فرمانداری ها، دهیاری ها و مردم ساکن در شهرستانهای شمالی استان آمادگی لازم را داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: بهتر است تست هایی در مسیرهای پرخطر با همکاری دستگاه های مربوطه و فرمانداری ها انجام و چنانچه اشکالاتی وجود داشت بر طرف شود.

رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در مواقع نیاز از ظرفیت های محلی نیز باید استفاده شود تصریح کرد: اطلاع رسانی درست و به موقع نقش مهمی در خنثی کردن حوادث و جلب انگیزه و همکاری مردم خواهد داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان در حال حاضر با 4 بحران جدی روبروست

سیستان و بلوچستان در حال حاضر با 4 بحران جدی روبروست