مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 19:402020-04-07سياسي

دستورالعمل مرخصی ها/ 700خدمت دستگاههای اجرایی نباید تعطیل شوند


معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: طبق برآوردهای ما 700 خدمت دستگاه های اجرایی در هیچ شرایطی نباید تعطیل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، جمشید انصاری در تیتر امشب شبکه خبر با بیان اینکه از همان روزهای نخست شیوع کرونا در کشور دستورالعمل های بهداشتی صادر شد، افزود: این دستورالعمل ها در وزارت بهداشت با حضور 70 کارشناس خبره تهیه و در آن راهنمای بهداشت محیط و فضاهای اداری هم مدنظر قرار گرفت.

او ادامه داد: از همان زمان تاکنون بازرسان وزارت بهداشت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در ادارات نظارت می کنند و طبخ و توزیع غذا در ادارات تهران از 15 اسفند گذشته ممنوع شده است.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با توجه به ضرورت تضمین سلامت کارکنان که سرمایه های دولت هستند، بخشنامه نحوه اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در دستگاه های اجرایی بعد از 23 فروردین ماه ابلاغ شد که بر این اساس دستگاه های اجرایی موظف شدند با حضور دوسوم کارکنان خدمات ارائه کنند.

معاون رییس جمهور ادامه داد: به این ترتیب کلیه مدیران و مسئولان دستگاه اجرایی باید با یک سوم کارکنان دستگاه ها وظایف خود را به صورت دورکاری انجام دهند و در صورت انجام نشدن وظایف این تعداد کارکنان با دورکاری، برای بقیه کارکنان تا سقف یک سوم مرخصی درن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل مرخصی ها/ 700خدمت دستگاههای اجرایی نباید تعطیل شوند

دستورالعمل مرخصی ها/ 700خدمت دستگاههای اجرایی نباید تعطیل شوند