مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 19:352020-04-07بين الملل

رژیم صهیونیستی نگران است بیش از 80 سال عمر نکند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه سه شنبه (19 بهمن) در مورد نیمه شعبان، و سالروز شهادت شهید محمد باقر صدر سخنرانی کرد.

- سخنرانی دبیرکل جنبش حزب الله لبنان به مناسب نمیه شعبان و سالروز شهادت شهید محمدباقر صدر آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه سه شنبه (19 بهمن) در مورد نیمه شعبان، و سالروز شهادت شهید محمد باقر صدر سخنرانی کرد.

سید حسن نصرالله در ابتدای سخنرانی خود ضمن تبریک مناسبات ماه شعبان به ویژه نیمه شعبان به مسلمانان و شیعیان، از دکترها، پرستاران و کادر بیمارستانی به خاطر جهاد و تلاششان در مقابله با شیوع ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

او همچنین سالروز شهادت شهید محمد باقر صدر به همراه خواهرشان (بنت الهدی صدر) توسط صدام تسلیت گفت و افزود که شهید محمد باقر صدر، فیلسوف اسلامی و اندیشمند و مرجعی دینی بود.

سید حسن نصرالله گفت که شهید محمد باقر صدر هنگامی که انقلاب ایران به پیروزی رسید، فرمود که امام خمینی (ره) آنچه راکه انبیا به دنبال آن بودند و رؤیایش را داشتند، محقق کرد.

او گفت که شهید محمد باقر صدر نمونه اخلاص و تواضع بود و امام خمینی و جمهوری اسلامی و انقلاب را کاملا تأیید می کرد و حامی آن ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی نگران است بیش از 80 سال عمر نکند

رژیم صهیونیستی نگران است بیش از 80 سال عمر نکند