مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 18:152020-04-07اقتصادي

مردم خطر کرونا را جدی بگیرند/ آمار فوتی ها در دزفول نگران کننده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی امشب در جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان دزفول، اظهار کرد: در یازده روز گذشته برخی از شهرستان های خوزستان هیچ بیمار مبتلا به کرونایی نداشته اند که این نشان از اجرای صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی در این شهرستان ها است.

وی افزود:  آمار فوتی های بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان دزفول رضایت بخش نیست که باید مداخلات را بیشتر کنیم و خطر را به صورت جدی به مردم گوشزد کنیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی در حال حاضر تنها راهکار کنترل کرونا است، گفت: دزفول یک شهرستان کشاورزی بوده و درحال نزدیک شدن به فصل برداشت محصولات است که انتظار می رود، مردم این شهر جداً با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی نسبت به برداشت محصول اقدام کنند.

وی ادامه داد: انتظار داشتیم مردم دید و بازدیدها و تفریحات را کاهش دهند ولی تعداد بیماران نشان می دهد، طرح فاصله گذاری اجتماعی در بین ترددهای شهری دزفول رعایت نشده است.

شریعتی تصریح کرد: مردم دزفول به یکدیگر تذکر دهند و در آگاهی بخشی هم تلاش کنند تا شرایط به روال عادی برگردد و به سمت آبادانی شهر و استانمان گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خطر کرونا را جدی بگیرند/ آمار فوتی ها در دزفول نگران کننده است

مردم خطر کرونا را جدی بگیرند/ آمار فوتی ها در دزفول نگران کننده است