مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 18:152020-04-07سياسي

فعالیت برخی صنف ها در استان بوشهر به منزله عادی شدن شرایط نیست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ازسرگیری فعالیت برخی صنف ها در این استان به منزله عادی شدن شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید خورشیدی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم باید طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: به هم استانی ها تأکید می کنم بازگشایی برخی اصناف برای این است که اگر کسی نیاز به خرید دارد برود خرید خود را انجام بدهد و سریع به خانه بازگردد.

خورشیدی بابیان اینکه باید به پویش در خانه می مانیم سخت تر از گذشته پایبند باشیم اضافه کرد: در نشست ستاد ملی کرونا استمرار طرح فاصله گذاری اجتماعی مورد تصویب قرار گرفت و قرار شد تردد بین شهری همچنان محدود باشد و در ورودی شهرها خودروها و سرنشینان آن کنترل شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: از 8 فروردین مصوب شده بود یک سوم کارکنان دستگاه های اجرایی دولتی و عمومی می توانند به سرکار حاضر باشند و دوسوم به دورکاری بروند و بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به لزوم ارائه خدمات بیشتر حداکثر دوسوم باید سرکار باشند و یک سوم از کارکنان می توانند به دورکاری بپردازند البته افراد سن بالاتر، همین طور کسانی که بیماری زمینه ای و جانبازان در اولویت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت برخی صنف ها در استان بوشهر به منزله عادی شدن شرایط نیست

فعالیت برخی صنف ها در استان بوشهر به منزله عادی شدن شرایط نیست