مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 17:502020-04-07حوادث

طرح فاصله گذاری اجتماعی به قوت خود باقی است


فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی کماکان به قوت خود باقی است و تا اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه دارد.

- ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی کماکان به قوت خود باقی است و تا اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه دارد.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده روز جاری در حاشیه نظارت بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در بوشهر با حضور ماموران پلیس راه، راهور، انتظامی، بسیج و نیروهای امدادی در حال اجراء است.

وی با تاکید بر اینکه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا اولویت اول کشور در روزها و هفته های جاری است، افزود: همه ما در این خصوص مسئول و موظف به اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

این مقام مسئول غلبه بر کرونا و مهار و کنترل این بیماری را نیازمند مشارکت جمعی آحاد مختلف مردم دانست و گفت: تا زمانی که عموم شهروندان، مسئولان را در اجرای طرح های مقابله ای همراهی نکنند نمی توان کار خاصی از پیش برد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر در پایان از همکاری و همراهی اکثر مردم با پلیس در راستای اجرای طرح های فاصله گذاری اجتماعی و همچنین ممنوعیت های ایجاد شده طی روزهای 12 و 13 فروردین برای حضور در تفرجگاه ها قدردانی و ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد کنتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فاصله گذاری اجتماعی به قوت خود باقی است

طرح فاصله گذاری اجتماعی به قوت خود باقی است