مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 17:352020-04-07حوادث

کشف 18 گوشی تلفن همراه و اسلحه شکاری از مخفیگاه متهم پرونده گوشی قاپی


جوان 30 ساله ای که متهم به گوشی قاپی های سریالی است دستگیر و 18 دستگاه گوشی تلفن همراه و یک قبضه اسلحه شکاری از مخفیگاهش کشف شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی اظهار کرد: در پی گزارش گوشی قاپی های سریالی در محدوده بلوار طبرسی مشهد به فوریت های پلیسی 110 دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

  فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم های تجسس کلانتری شهید آستانه پرست مشهد در پیگیری علمی این پرونده به سرنخ هایی دست یافتند که خط سیر فرار عامل اصلی این سرقت ها از بلوار طبرسی تا کوچه ای بن بست در محدوده خیابان شیخ صدوق را نمایان می ساخت.

  وی افزود: ماموران انتظامی پس از کنترل و مراقبت های پوششی با هماهنگی قاضی دلخوش در دادسرای ثامن مشهد وارد عمل شده و پس از شناسایی خانه متهم در کوچه بن بست، محل مذکور را به طور ضربتی بازرسی کردند.

صارمی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم که بنابر تحقیقات نامحسوس پلیسی در ساعات پایانی شب افرادی به آن تردد داشتند متهم 30 ساله دستگیر شد.

  فرمانده انتظامی مشهد گفت: در این عملیات  موتورسیکلت مشکی رنگ گه در سرقت ها مورد استفاده متهم قرار می گرفت و 18 دستگاه گوشی تلفن همراه، یک قبضه اسلحه شکاری بدون سریال به همراه مقادیری مواد مشکوک به مخدر کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 18 گوشی تلفن همراه و اسلحه شکاری از مخفیگاه متهم پرونده گوشی قاپی

کشف 18 گوشی تلفن همراه و اسلحه شکاری از مخفیگاه متهم پرونده گوشی قاپی