مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 17:052020-04-07سياسي

سرپرست جدید شهرداری بانه معرفی شد


سخنگوی شورای اسلامی شهر بانه شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در راستای اجرای قوانین و مقررات اداری عصر امروز در جلسه ای با حضور همه اعضای شورا، سروه قادرخانزاده با کسب اکثریت آرا به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

بختیار مولایی با بیان اینکه 2 گزینه به عنوان سرپرست شهرداری مطرح بودند، افزود: با پایان دوره ماموریت وریا وثوقی شهردار پیشین و با توجه به آغاز فصل عمرانی و ضرورت انجام اقداماتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و انجام امور مدیریت شهری برای شهرداری سرپرست تعیین کردیم.

وی اظهار داشت: تلاش اعضای شورای اسلامی شهر انتخاب گزینه مورد تایید تمام اعضا و پرسنل شهرداری است که بتواند رضایت مجموعه مدیریت شهری و عموم شهروندان را جلب کند.

مولایی اضافه کرد: با توجه به سابقه و عملکرد سروه قادر خانزاده در شهرداری، این تصمیم اتخاذ شد و همه باید کمک کنیم در انجام امور موفق عمل کند.

حکم وریا شهردار بانه در راستای اجرای حکم ماده 13 رسیدگی به تخلفات اداری از جمله نقض قوانین و مقررات، تسامح در حفظ اموال و اسناد و وجوه دولتی و کم کاری و سهل انگاری در انجام وظایف به مدت سه ماه آماده به خدمت (تعلیق) شد.

سروه قادرخانزاده پیش از این معاونت اداری و مالی شهرداری بانه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید شهرداری بانه معرفی شد

سرپرست جدید شهرداری بانه معرفی شد