مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 17:052020-04-07سياسي

مردم دزفول طرح «فاصله گذاری اجتماعی» را جدی تر بگیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی شامگاه سه شنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان دزفول در سالن جلسات سپاه ناحیه دزفول، اظهار کرد: عملکرد ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان دزفول چه در حوزه دانشگاه علوم پزشکی و چه در حوزه نیروهای مسلح، فرمانداری، بسیج، هلال احمر، اداره صمت و سایر دستگاه ها اثربخش و مناسب بوده است.

وی میانگین سنی فوتی های کرونا در خوزستان و کشور را بین 60 تا 64 سال برشمرد و افزود: این در حالی است که متوسط سن فوتی های کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول 70 سال است که نشان از امید به زندگی و تلاش کادر درمانی این شهرستان برای نداشتن فوتی در سنین کمتر است.

استاندار خوزستان به اجرای طرح های مختلف در دزفول به منظور کنترل شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: با وجود انجام اقدامات پیشگیرانه متعدد در دزفول، آمار روزانه مبتلایان به کرونا در این شهرستان برخلاف تصور از نتیجه اقدامات است که این امر نشان می دهد که بخشی از مردم این شهرستان طرح فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی را جدی نگرفته اند.

شریعتی عنوان کرد: در برخی از شهرستان های استان 11 روز است که مورد ابتلای جدید ثبت نشد اما در دزفول آمار به صورت روزانه افزایش دارد لذا لازم است مردم این شهرستان قوانین و مصوبات ستاد مقابله با کرونا را بیشتر رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دزفول طرح «فاصله گذاری اجتماعی» را جدی تر بگیرند

مردم دزفول طرح «فاصله گذاری اجتماعی» را جدی تر بگیرند