مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 17:052020-04-07سياسي

طرح ممنوعیت تردد در آرامستان های خراسان جنوبی اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن شجاعی نسب روز سه شنبه اظهار داشت: طبق یک سنت دیرین مردم خراسان جنوبی هر سال روز قبل از نیمه شعبان و در روز موسوم به برات بر مزار عزیزان درگذشته حاضر می شوند و با توزیع نذورات و خیرات یاد آنان را گرامی می دارند اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا توصیه می شود که مردم از حضور در آرامستان ها و توزیع هر نوع نذری خودداری کنند.

وی افزود: برابر مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و ستاد ملی مقابله با این ویروس منحوس، برگزاری هر گونه مراسم یا تجمعات در روزهای پیش رو و از جمله در روز برات ممنوع خواهد بود و به شهروندان توصیه می کنیم با توجه به بسته بودن مسیرها و محدودیت تردد در آرامستان های سطح استان، همچون گذشته با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: شهروندانی که نسبت به طرح فاصله گذاری گذاری اجتماعی کم توجهی کنند و با ترددهای غیرضروری در روز برات، موجب ازدحام جمعیت شوند برابر قانون با آنان رفتار خواهد شد و مبلغ 500 هزار تومان جریمه و خودرو آنان نیز به مدت یک ماه توقیف می شود.

وی با بیان اینکه برپایی هر گونه ایستگاه صلواتی یا پخش نذورات ممنوع خواهد بود خاطرنشان کرد: توصیه متولیان امر به همه مردم عزیز خراسان جنوبی، عدم حضور در آرامستان ها و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ممنوعیت تردد در آرامستان های خراسان جنوبی اجرا می شود

طرح ممنوعیت تردد در آرامستان های خراسان جنوبی اجرا می شود