مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 16:402020-04-07اقتصادي

تمامی مسافران در فرودگاه ها تب سنجی می شوند


مجهز بودن فرودگاه ها به تب سنج، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بین کارکنان فرودگاه ها و ضدعفونی ترمینال ها از جمله موارد بهداشتی است که در فرودگاه ها رعایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از صدا و سیما، رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور درباره نحوه اجرای دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا جلسات متعددی با بخش های مختلف صنعت گذاشته شد و مسئولان شرکت فرودگاه ها، مدیران شرکت ها، هواپیمایی ها، مسئولین وزارت بهداشت در این جلسات حضور داشتند و محور فعالیت ها مشخص شد.

وی با اشاره به اینکه سازمان هواپیمایی کشور باید بر اساس دستور العمل های وزارت بهداشت عمل کند افزود: بر این اساس تمامی دستورالعمل ها از طریق وزارت بهداشت به سازمان هواپیمایی کشور ارسال و ما به صورت بخشنامه به سایر بخش ها ارسال کردیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی بیان کرد: مجهز بودن فرودگاه ها به دستگاه تب سنج، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بین کارکنان و نیروهای انسانی فرودگاه ها و ضدعفونی ترمینال ها و اماکن مربوطه از جمله موارد بهداشتی است که در فرودگاه ها رعایت می شود.

مسافرانی که علائم کرونا دارند، نمی توانند وارد هواپیما شوند جعفرزاده ادامه داد: مسافران در بدو ورود به ترمینال ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی مسافران در فرودگاه ها تب سنجی می شوند

تمامی مسافران در فرودگاه ها تب سنجی می شوند