مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 15:552020-04-07اقتصادي

تکمیل نهایی انبار جدید نفت ارومیه نیازمند 100میلیارد ریال اعتبار است


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: فاز دوم انبار جدید نفت ارومیه برای تکمیل نهایی برداشت و توزیع بار از مخازن انبار نفت 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

- احمد مجرد در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: انبار نفت جدید ارومیه در زمینی به مساحت 50 هکتار و با 11 مخزن سقف شناور به ظرفیت 120 میلیون لیتر احداث و در کیلومتر 20 جاده ارومیه به تبریز قرار دارد.

وی افزود: در این انبار، 32 سکوی تخلیه و بارگیری به طور همزمان فعال بوده و با آخرین استاندارد های زیست محیطی، ایمنی و پدافند غیرعامل و مجهز به سیستم الکترونیکی اندازه گیری مخازن(LT-GT) طراحی و ساخته شده است.

این مقام مسوول تصریح کرد: خط لوله جدید انشعابی به طول 16 کیلومتر از خط لوله میاندوآب به ارومیه به پایانه جدید ارومیه توسط شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران احداث و به بهره‍ برداری رسید و خط لوله 219 کیلومتری مسیر تبریز به سلماس به ارومیه با 93درصد پیشرفت در حال تکمیل و راه اندازی است.

مجرد خاطرنشان کرد: با همکاری شرکت ملی خطوط لوله و مخابرات نفت شمال غرب کشور، رسید و ذخیره سازی انواع فرآورده های نفتی در مخازن انبار نفت سردار شهید قاسم سلیمانی شروع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل نهایی انبار جدید نفت ارومیه نیازمند 100میلیارد ریال اعتبار است

تکمیل نهایی انبار جدید نفت ارومیه نیازمند 100میلیارد ریال اعتبار است