مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-07فرهنگي

کرونا، جشنواره رادیو را هم به تعویق انداخت


در حالی که قرار بود مراسم پایانی جشنواره پانزدهم رادیو در روزهای اول تا پانزدهم اردیبهشت در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شود، - مجتبی ایزدی، دبیر پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو از برگزاری این رویداد رسانه ای و فرهنگی در تابستان خبر داد.

دبیر جشنواره بین المللی رادیو، با اشاره به شرایط کشور ناشی از انتشار ویروس و بیماری کرونا گفت: مقرر بود مراسم پایانی جشنواره پانزدهم رادیو در روزهای اول تا پانزدهم اردیبهشت در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شود که با مشورت های صورت گرفته و با نظر رییس جشنواره و معاون صدا، برگزاری مراسم پایانی این جشنواره به تابستان سال جاری موکول شد، که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

او همچنین گفت: پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو که مهر سال 98 با انتشار فراخوان در چهار بخشِ داخلی، ویژه، مردمی و بین الملل و با هدف دستیابی به ایده های خلاقانه و مبتکرانه و معرفی و ارتقاء توانمندی های شبکه های رادیو کار خود را آغاز کرد، با استقبال خوب برنامه سازان از جمله در بخش مردمی و بین الملل مواجه شد.

ایزدی ادامه داد: در این جشنواره تعداد 285 اثر در بخش داخلی و تعداد 345 اثر در بخش ویژه دریافت و مرحله انتخاب آثار و داوری آنها به انجام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، جشنواره رادیو را هم به تعویق انداخت

کرونا، جشنواره رادیو را هم به تعویق انداخت