مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-07اقتصادي

چهار هزار شغل جدید در شهرک های صنعتی قزوین ایجاد می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین شامگاه سه شنبه در جریان بازدید از چند واحد تولیدی در دست ساخت در شهرک صنعتی کاسپین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سرمایه گذارانی که در سال گذشته برای ایجاد واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان زمین دریافت کردند، با سرمایه گذاری خود موجب اشتغالزایی مستقیم چهار هزار نفر خواهند شد.

حمیدرضا خانپور با اشاره به جذب بیش از 100 سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین، یادآور شد: سال گذشته 103 سرمایه گذار برای ساخت واحدهای تولیدی با شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین قرارداد منعقد کرده و زمین دارای زیرساخت دریافت کردند.

این مسوول با بیان اینکه به این سرمایه گذاران 241 هکتار زمین در شهرک های صنعتی استان قزوین واگذار شد،افزود: در مجموع 2 سال گذشته، 400 هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین به سرمایه گذاران واگذار شده است.

وی از قزوین به عنوان استان های برتر در جذب سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی نام برد و گفت: مشوق های مالیاتی چند ساله، قیمت ارزان زمین، ارایه امکانات زیربنایی مورد نیاز از جمله تسهیلات و مزایای سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی به شمار می رود که زیرساخت ها و زمین آن از سوی دولت و با هدف تسهیل در سرمایه گذاری و تقویت صنعت تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار هزار شغل جدید در شهرک های صنعتی قزوین ایجاد می شود

چهار هزار شغل جدید در شهرک های صنعتی قزوین ایجاد می شود