مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 13:552020-04-07دانش

بزرگترین کتابخانه دانش آموزی جنوب کشور از تسهیلات پایتختی کتاب بهره مند شود


کتابخانه دانش آموز شیراز، بزرگترین کتابخانه دانش آموزی در جنوب کشور به شمار می رود.

این کتابخانه که در سال 1378 تاسیس شده است در سال 1394 به سازمان دانش آموزی سپرده شد و دارای مخزنی 200 هزار جلدی شامل انواع کتاب های تخصصی، عمومی و کمک درسی است.

فرهاد اسماعیلی، سه شنبه در نشست هیات امنای کتابخانه دانش آموز، از این کتابخانه به عنوان آبروی فرهنگی شهر شیراز یاد کرد و حراست از آن را ضروری دانست.

وی با اشاره به پایتختی کتاب شهر شیراز در سال 99 اظهار داشت: از شرایط این پایتختی باید برای کتابخانه دانش آموز و سایر کتابخانه ها استفاده کرد و در این راه هم افزایی با سایر دستگاه های ذی ربط ضروری است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس با بیان اینکه مرکزیت کتابخانه دانش آموز باید حفظ شود، گفت: برای کتابخانه دانش آموز در سطح وزارتخانه باید ساختار تعریف شود و این مهم نشان دهنده جایگاه مهم کتابخوانی است.

اسماعیلی، اهمیت کتابخانه دانش آموز را در کتابخوان کردن دانش آموزان دانست و افزود: پژوهش درباره افزایش سهم دانش آموزان در کتابخوانی بسیار مهم است، همچنین توجه به سلیقه دانش آموزان در تالیف کتاب ها را باید مد نظر داشت و آنان را باید از منظر خودشان دید، بنابراین روش های جدید تالیف کتاب به لحاظ مخاطب سنجی و سنجش سلیقه ها اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین کتابخانه دانش آموزی جنوب کشور از تسهیلات پایتختی کتاب بهره مند شود

بزرگترین کتابخانه دانش آموزی جنوب کشور از تسهیلات پایتختی کتاب بهره مند شود