مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 13:552020-04-07سياسي

اوج شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری تا هفته نخست اردیبهشت پیش بینی می شود


مجید شیرانی روز سه ‍شنبه در ارتباط ویدیویی رییس جمهوری با استاندار چهارمحال و بختیاری افزود:منحنی شیوع ویروس کرونا در این استان، تپه ای شکل با انحنای کم است و بر اساس این نمودار ، می توان اعلام کرد در چنین وضعیتی، اوج شیوع ویروس کرونا 4 تا 6 هفته به طول می انجامد.

وی ادامه داد: از همین رو از آنجا که اوج شیوع ویروس کرونا در استان از هفته آخر اسفند شروع شد، پیش بینی می شود اوج شیوع این ویروس تا هفته نخست اردی بهشت تداوم داشته باشد.

شیرانی، با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری از استان های با شیوع کم ویروس کرونا به شمار می رود، تصریح کرد: این موضوع مرهون همراهی و همکاری مردم و انجام اقدامات پزشکی و بهره گیری از تخصص و تجربه استادان و خلاقیت دانشجویان رشته پزشکی در استان بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری افزود:با شیوع ویروس کرونا در استان، در ابتدا کمیته علمی مقابله با کرونا در دانشگاه تشکیل و در آن مدل های مختلف شیوع و روش های مقابله با آن را را ترسیم شد.

شیرانی تصریح کرد: تهیه و توزیع موادگندزدا و شدت بخشی به آموزش های عمومی، راه اندازی سامانه های ارتباط مردمی، تمرکز بر خدمات رسانی به مردم در سطح یک و اجتناب از مراجعات غیرضروری به بیمارستان ها، بیماریابی فعال و اهتمام جدی در بحث غربالگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری تا هفته نخست اردیبهشت پیش بینی می شود

اوج شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری تا هفته نخست اردیبهشت پیش بینی می شود