مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 13:252020-04-07اجتماعي

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران در برخی استان ها


سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق ،گاهی وزش باد شدید، وقوع تگرگ و بارش برف در ارتفاعات در برخی استان های کشور از امروز تا جمعه (19 تا 22 فروردین ماه) هشدار داده است.

- سازمان هواشناسی طی هشداری اعلام کرد: از بعد ازظهر امروز (19 فروردین) بارش باران گاهی همراه با رعد و برق در استان های اردبیل، گیلان، مازندران و در دامنه های جنوبی البرز در استان های سمنان، تهران، البرز و مرکزی پیش بینی می شود همچنین در ارتفاعات استان های اردبیل، گیلان و مازندران بارش برف خواهیم داشت.

بر اساس این هشدار طی امروز رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و احتمال تگرگ نیز در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی دور از انتظار نیست.

فردا (20 فروردین) نیز بارش باران در استان های گیلان، مازندران و گلستان و بارش برف در ارتفاعات این استان ها خواهیم داشت همچنین رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید در خراسان شمالی، خراسان رضوی، لرستان، شمال چهار محال و بختیاری، شمال و شرق خوزستان، مرکزی، نیمه غربی اصفهان و سمنان، تهران و شمال ایلام پیش بینی می شود.

در ادامه هشدار سازمان هواشناسی پیش بینی شد که روز پنجشنبه (21 فروردین) در استان های کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، شمال ایلام، غرب اصفهان، شمال شرق خوزستان، چهار محال و بختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران در برخی استان ها

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران در برخی استان ها