مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-07اقتصادي

پول اولین خریدهای تضمینی گندم پرداخت شد


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر از پرداخت پول دو محموله گندم تحویلی کشاورزان این استان خبر داد و گفت که اولین محموله های گندم کاران به وزن 135 تن تحویل مراکز خرید گندم در استان بوشهر شد.

- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر از پرداخت پول دو محموله گندم تحویلی کشاورزان این استان خبر داد و گفت که اولین محموله های گندم کاران به وزن 135 تن تحویل مراکز خرید گندم در استان بوشهر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد هاشمی با اشاره به تحویل اولین محموله های گندم به انبار چغادک استان بوشهر اظهار کرد: از دیروز خرید تضمینی گندم آغاز شده و تاکنون 135 تن گندم در استان خریداری شده است.

هاشمی با بیان اینکه امسال شش مرکز خرید برای تحویل گندم در استان بوشهر دایر شده، در بیان اقدامات تأمینی برای خرید سالم محصول گندم کاران در شرایط شیوع ویروس کرونا تشریح کرد: امسال با توجه به شرایط خاص پروتکل های تدوین شده دانشگاه علوم پزشکی لازم الاجرا شده است و که با نصب بنرها اطلاع رسانی شده و در حال اجرا است.

طبق اعلام شرکت بازرگانی دولتی، وی افزود: کامیون های حامل گندم به مراکز خرید پیش از ورود به مرکز خرید ضدعفونی می شوند و رانندگان ملزم به استفاده از ماسک و دستکش شده اند و تمامی عوامل خرید ما نیز از امکانات بهداشتی در مراکز خرید استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول اولین خریدهای تضمینی گندم پرداخت شد

پول اولین خریدهای تضمینی گندم پرداخت شد