مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 12:152020-04-07سياسي

دامغانی: سال 99 باید سال گشایش ها باشد+ فیلم


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: سال 99 باید سال گشایش ها باشد و با همت و جهاد همگانی همه مسؤولان و مردم این گشایش رقم بخورد.

- سردار حمید دامغانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: سال 98 با مسائل مختلفی روبه رو بودیم؛ ابتدای سال موضوعات مرتبط با سیل و پس از آن مسائل مختلفی رقم خورد و مشکلاتی را برای مردم و کشور ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، شاید یکی از اساسی ترین مسائل سال گذشته، شهادت سپهبد شهید سلیمانی، قهرمان ملی ما و قهرمان ملل مسلمان منطقه بود و همه ما را داغدار کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: پس از آن هم انتخابات پرشور مجلس شورای اسلامی برگزار شد و ملت ایران با تمام هجمه های تبلیغاتی دشمنان، از آن سربلند بیرون آمد.

دامغانی افزود: اتفاقات مثبت و منفی و تلخ و شیرین زیادی در سال گذشته رخ داد و حتی اتفاقات تلخ که رقم خورد، باعث شد تا ظرفیت های جدیدی برای کشور ایجاد شود و باید بتوانیم از این اتفاقات فرصت خلق کنیم.

وی تصریح کرد: از این اتفاقات در راستای انسجام اجتماعی و در جهت در جهت قوی سازی خود تجربیات زیادی را کسب کردیم و سال 99 باید سال گشایش ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامغانی: سال 99 باید سال گشایش ها باشد+ فیلم

دامغانی: سال 99 باید سال گشایش ها باشد+ فیلم