مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 12:052020-04-07حوادث

کاهش 71 درصدی تصادفات فوتی شرق استان تهران در نوروز 99


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران از کاهش 71 درصدی تصادفات منجر به فوت در طرح نوروزی 1399 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی سلیمانی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی مدت اجرای طرح نوروزی فقط دو فقره تصادف منجر به فوت در معابر درون شهری شرق استان تهران رخ داد که منجر به فوت دو نفر از شهروندان شد.

سلیمانی با اشاره به کاهش 71 درصدی تصادفات منجر به فوت گفت: برای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و کاهش تصادفات رانندگی در سطح معابر درون شهری شرق استان تهران، تا کنون طرح های بازدارنده مانند برخورد با تخلفات حادثه ساز، توقیف وسیله نقلیه و اعمال قانون رانندگان متخلف و پرخطر و گسترش فعالیت های فرهنگی در حوزه ترافیک و اقدامات سازمان های دخیل بخصوص شهرداری انجام شده که منجر به کاهش حوادث رانندگی درون شهری شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی 5 نقطه ورودی شهری در شرق استان تهران شناسایی و اجازه ورود هیچ فرد غیر بومی به این حریم داده نمی شود.

وی بیان داشت: افرادی که در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مرتکب تخلفی در این حوزه می شوند برابر با قانون مطرح شده به مبلغ پنج میلیون ریال اعمال قانون می شوند و وسیله نقلیه آنها به مدت یک ماه در توقفگاه توقیف می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 71 درصدی تصادفات فوتی شرق استان تهران در نوروز 99

کاهش 71 درصدی تصادفات فوتی شرق استان تهران در نوروز 99