مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 11:452020-04-07سياسي

48 هزار پرس غذای متبرک در بیمارستان های خراسان رضوی توزیع شد


نماینده دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در امور شهرستان ها روز سه شنبه در مراسم توزیع غذای گرم حرم مطهر رضوی بین بیماران بستری شده در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شهر تایباد به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح با هدف بهره مندی بیماران و کادر پزشکی درگیر با ویروس کرونا در بیمارستان های مستقل شهرستان های استان اجرا می شود.

محمد محمودزاده افزود: این اقدام خداپسندانه از ابتدای اسفند ماه تاکنون در 10 شهرستان و جامعه هدف این طرح انجام شده و تا ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مدیحه سرایی، پرچم گردانی، دلجویی از بیماران و خدا قوت به کادر درمانی از مهمترین برنامه های اجرایی در این طرح است.

وی با بیان اینکه این مراسم که حال و هوای معنوی خاصی را به بیماران و کادر درمانی این بیمارستان بخشید گفت: خدام بارگاه منور رضوی با ذکر صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) و مداحی وارد این بیمارستان شدند و این مراسم به صورت آنلاین در بخش های مختلف بیمارستان برای بیماران پخش شد.

محمودزاده این مراسم معنوی را موجب دلگرمی و شادی بیماران این بیمارستان دانست و افزود: از خداوند و حضرت امام رضا (ع) سلامتی و بهبودی بیماران را خواستاریم و امیدواریم بیماری کرونا هرچه زودتر ریشه کن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 هزار پرس غذای متبرک در بیمارستان های خراسان رضوی توزیع شد

48 هزار پرس غذای متبرک در بیمارستان های خراسان رضوی توزیع شد