مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 11:302020-04-07اقتصادي

وام 14 میلیارد دلاری بانک جهانی به ازبکستان برای مدیریت بحران


معاون بخش اروپا و آسیای مرکزی بانک جهانی اعلام کرد برای حمایت از برنامه مدیریت بحران ازبکستان به این کشور معادل 14 میلیارد دلار وام اختصاص می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، سیریل میلر معاون بخش اروپا و آسیای مرکزی بانک جهانی اعلام کرد برای حمایت از برنامه مدیریت بحران ازبکستان به این کشور معادل 14 میلیارد دلار وام اختصاص می دهد.

سردار عمرزاق اف معاون نخست وزیر، وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان با سیریل میلر معاون بخش منطقه اروپا و آسیای مرکزی رییس بانک جهانی در یک نشست ویدئویی موضوع همکاری های متقابل بین ازبکستان و نهادهای بین المللی مالی از جمله بانک جهانی را بررسی کردند.

طرفین همچنین اقدامات مشترک اولویت دار مبنی بر حمایت از مردم در برابر شیوع کرونا، حمایت از کارخانجات، کارآفرینان بازار کوچک و متوسط، تولیدکنندگان فرآورده های کشاورزی و کارآفرینان فردی را بررسی کردند.

میلر برای اقدامات به موقع و موجه در افزایش سطح حمایت اجتماعی مردم و حمایت از فعالیت اقتصادی در کشور که تحت ریاست رییس جمهور ازبکستان انجام می گیرد، تأکید کرد.

   وی همچنین اعلام کرد که بانک جهانی برنامه ریزی می کند برای حمایت از برنامه مدیریت بحران ازبکستان به این کشور معادل 14 میلیارد دلار وام اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 14 میلیارد دلاری بانک جهانی به ازبکستان برای مدیریت بحران

وام 14 میلیارد دلاری بانک جهانی به ازبکستان برای مدیریت بحران