مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 11:152020-04-07سياسي

اجرای پویش مردمی منتظران ظهور در شب نیمه شعبان


شهروندان به پویش مردمی منتظران ظهور بپیوندند و در هیچ اجتماعی شرکت نکنند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: شهروندان به پویش مردمی منتظران ظهور بپیوندند و در هیچ اجتماعی شرکت نکنند.

محمود مسلم زاده در گفت و گو با ایسنا ضمن تقدیر و تشکر از مشارکتهای مردمی در خصوص پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا از خدمات ارتش قدردانی کرد و گفت: گروه 44 توپخانه ارتش در این ایام زحمات زیادی را در شهرستان خمینی شهر در خصوص ضدعفونی کردن محلات و اعزام نیروهای پشتیبانی برای استقرار در ایستگاه های کنترل و غربالگری کشید.

وی با اشاره وضعیت قرمز این شهرستان مردم را از حضور در مساجد و اجتماعات منع کرد و افزود: با توجه به نزدیک شدن نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج) از مردم می خواهیم که در جهت مبارزه با ویروس کرونا همچنان در خانه بمانند و در اجتماعات شرکت نکنند.

فرماندار شهرستان خمینی شهر با تاکید بر تاثیر فرهنگ سازی و پویش های مردمی، گفت: آحاد مردم برای فرهنگ سازی باید به میدان بیایند و کسانی را که قصد دارند مواد خوراکی در اعیاد شعبانیه توزیع کنند از این کار نهی کنند.

ویروس کرونا شوخی بردار نیست و همه دستگاه ها و خیران در میدان مبارزه هستند و مردم نیز باید عزم خود را برای مبارزه با این ویروس جزم کنند چرا که ساده انگاری باعث گسترش ویروس می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش مردمی منتظران ظهور در شب نیمه شعبان

اجرای پویش مردمی منتظران ظهور در شب نیمه شعبان