مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 11:072020-04-07پزشكي

بیش از 124 هزار عدد انواع ماسک وارد آذربایجان غربی شد


غلامرضا بابایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد ماسک شامل 33 هزار و 563 عدد ماسک سه لایه و 9 هزار و 684 عدد ماسک N95 است که در راستای حمایت از جامعه سلامت و کادر درمانی کشور تحویل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان شد.

وی ادامه داد: اولین محموله این ماسک های اهدایی تحویل دانشگاه های علوم پزشکی ارومیه و خوی شد تا در بیمارستان های درگیر با کرونا توزیع و مورد استفاده قرار گیرد.

وی بیان کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور سیاست های کلی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در راستای مبارزه همه جانبه با این ویروس و همراهی کادر درمان کشور در پشتیبانی از حوزه سلامت احاد جامعه بخصوص سفیدپوشان خط مقدم این مقابله تعیین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رسیدگی به قیمت ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طول سال از وظایف سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی است.

با انتشار خبر شیوع بیماری کرونا، برخی افراد سودجو اقدام به احتکار اقلام پیشگیری از این بیماری کردند که در یک هفته گذشته، میلیون ها عدد از انواع اقلام شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و دستکش در آذربایجان غربی کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 124 هزار عدد انواع ماسک وارد آذربایجان غربی شد

بیش از 124 هزار عدد انواع ماسک وارد آذربایجان غربی شد