مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 11:072020-04-07سياسي

اجرای 200 پروژه مؤثر حوزه تولید و امور زیربنایی در لرستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، گودرز امیری امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور پروژه های عمرانی به منظور رعایت مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی تعطیل شد که بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا مقرر شد این پروژه ها حداکثر تا شنبه هفته آینده فعالیت خود را از سر گیری کنند.

وی، بیان داشت: مصوبات این ستاد به دستگاه های اجرایی برای اجرا ابلاغ و تیم هایی از شورای فنی استان به منظور نظارت بر اجرای این پروژه ها از لحاظ کمی، کیفی و پیشرفت فیزیکی تشکیل شده است.

معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه تعداد دو هزار و 10 پروژه خرد و بزرگ استان در حال اجرا است، تصریح کرد: آزادراه خرم آباد - بروجرد، راه آهن خرم آباد، بزرگراه ازنا - شازند، خرم آباد - کوهدشت و خرم آباد - پلدختر بخشی از این پروژه ها هستند که با دو هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته از سال 98 مجدداً شروع به کار خواهند کرد.

امیری، گفت: در اجرای فرمایش مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 99 به سال جهش تولید، اعتباری از طریق دولت به استان ابلاغ شد تا پروژه هایی را که در راستای تولید نقش مؤثر دارند اعلام و در سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسند که بر همین اساس طرح های مؤثر حوزه تولید و امور زیربنایی این بخش در قالب 200 پروژه به سازمان برنامه و بودجه معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 200 پروژه مؤثر حوزه تولید و امور زیربنایی در لرستان

اجرای 200 پروژه مؤثر حوزه تولید و امور زیربنایی در لرستان