مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 10:562020-04-07حوادث

کلاهبردار ویزایی با یک میلیارد ریال کلاهبرداری در تهران به دام افتاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ بهزاد اختیاری در این باره اظهار داشت: ششم فروردین ماه گزارش های متعدد مردمی به این پایگاه ارجاع شد که حکایت از آن داشت، شخصی از تعدادی شهروندان با وعده اعزام به خارج کشور و اخذ ویزا مبالغ قابل توجهی دریافت و آنان را مورد کلاهبرداری قرار داده و متواری شده است.

وی افزود: بلافاصله کارآگاهان تیم مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه ششم پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی متوجه شدند متهم دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه کلاهبرداری و تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان های غربی کشور می باشد و با استعلامات صورت گرفته مشخص شد وی در دو دادسرای دیگر تهران نیز دارای پرونده اتهامی در حال رسیدگی دارد.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: پس از تجمیع اطلاعات به دست آمده کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی دستور دستگیری کلاهبردار را اخذ و با شناسایی مخفیگاه وی در محدوده بلوار کشاورز در یک عملیات پلیسی موفق شدند متهم را در هشتم فروردین ماه دستگیر کنند.

این مقام پلیسی اضافه کرد: در بازرسی از منزل متهم 6 جلد گذرنامه ایرانی و 2 جلد گذرنامه عراقی کشف و اموال کشف شده به همراه متهم به پلیس آگاهی انتقال یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار ویزایی با یک میلیارد ریال کلاهبرداری در تهران به دام افتاد

کلاهبردار ویزایی با یک میلیارد ریال کلاهبرداری در تهران به دام افتاد