مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 10:302020-04-07اقتصادي

افزایش قیمت گوشت و مرغ تا آخر سال نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حسن عباسی معروفان با اشاره به اینکه جوجه ریزی در مرغداری ها از شش ماه قبل آغاز شده است گفت: - مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: مردم برای خرید گوشت و مرغ عجله نکنند چرا که تا آخر سال افزایش قیمتی در این حوزه نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حسن عباسی معروفان با اشاره به اینکه جوجه ریزی در مرغداری ها از شش ماه قبل آغاز شده است گفت: برای ایام دهه فجر، عید و ماه رمضان برنامه ریزی در خصوص تولید مرغ صورت گرفت و بالغ بر 140 میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفت.

وی ادامه داد: با شیوع بیماری کرونا کشش جامعه در این حالت به این میزان نبود و باعث شد تا در بازار مازاد مرغ داشته باشیم.

عباسی معروفان با بیان اینکه طرح ضربتی خرید تضمینی مازاد تولید مرغ از یک اسفند سال 98 آغاز شد، ادامه داد: در بازار تمام مرغ هایی که به فروش نرفته بود، جمع آوری شد و روزانه بالغ بر 1500 تن مرغ از مرغداری ها خریداری شد که این رقم در گذشته روزانه 200 تا 500 تن بود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: دولت و سازمان برنامه و بودجه منابع مالی خوبی در اختیار ما گذاشت ما توانستیم پول مرغداران را به صورت نقدی پرداخت و به قیمت مصوب از آن ها خریداری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت گوشت و مرغ تا آخر سال نداریم

افزایش قیمت گوشت و مرغ تا آخر سال نداریم