مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 10:252020-04-07دانش

دومین مجله علمی دانشگاه سمنان هم رتبه کیفی Q1 گرفت


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از دستیابی مجله مطالعات فقه و حقوق اسلامی این دانشگاه به رتبه کیفی Q1  بر اساس آخرین ارزیابی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) مربوط به سال 1396 خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از دستیابی مجله مطالعات فقه و حقوق اسلامی این دانشگاه به رتبه کیفی Q1  بر اساس آخرین ارزیابی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) مربوط به سال 1396 خبر داد.

دکتر سیف الله سعدالدین با اعلام این خبر گفت: بر اساس ارزیابی این پایگاه، مجله مطالعات فقه و حقوق اسلامی موفق شد، با کسب ضریب تأثیر 0/171 درزمینه علوم انسانی، رتبه کیفی Q1 را کسب نماید.

وی با بیان اینکه این مجله به عنوان دومین مجله دانشگاه سمنان موفق به کسب این رتبه شده است افزود: این مجله توانست بالاترین ضریب تأثیر را در بین نشریات دارای اعتبار علمی توسط وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در حوزه فقه و حقوق اسلامی کسب کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان ضمن تبریک کسب این موفقیت به جامعه دانشگاهیان سمنان و اعضای هیأت تحریریه این مجله افزود: پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) با ارزیابی تعداد و کیفیت مقالات چاپ شده و تعداد ارجاعات انجام شده به آن ها سطح کیفی و ضریب تأثیر مجلات را اعلام نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین مجله علمی دانشگاه سمنان هم رتبه کیفی Q1 گرفت

دومین مجله علمی دانشگاه سمنان هم رتبه کیفی Q1 گرفت