مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 09:502020-04-07سياسي

فقدان زیرساخت های درمانی علت اعزام کرونایی های ابرکوه به یزد


فرماندار شهرستان ابرکوه علت عمده اعزام بیماران کرونایی ابرکوه به مرکز استان را راه اندازی نشدن دستگاه سی تی اسکن و کمبود تخت های بخش ICU بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان عنوان کرد.

- ایسنا/یزد فرماندار شهرستان ابرکوه علت عمده اعزام بیماران کرونایی ابرکوه به مرکز استان را راه اندازی نشدن دستگاه سی تی اسکن و کمبود تخت های بخش ICU بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان عنوان کرد.

محمد کاظمی نسب در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، به تشریح اقدامات انجام شده توسط ستاد مقابله با کرونا در شهرستان ابرکوه پرداخت و گفت: به دنبال تشکیل این ستاد در شهرستان در قالب کمیته های متعدد، در حوزه درمان یک بخش از بیمارستان ابرکوه جهت بستری بیماران کرونایی مجهز و راه اندازی شد.

وی گفت: علاوه بر این فضای فیزیکی مناسبی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی فراهم و چند دستگاه آمبولانس نیز جهت اعزام بیماران به مرکز استان اختصاص یافت.

کاظمی نسب یکی از معضلات بیمارستان ابرکوه در وضعیت کرونا را فقدان دستگاه سی تی اسکن عنوان کرد و گفت: در حال حاضر دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان خریداری شده اما راه اندازی نشدن آن و همچنین کمبود تخت های بستری در بخش ICU، کار را برای کادر درمان سخت کرده به طوری که افراد گاهاً جهت تشخیص و درمان اجباراً به مرکز استان اعزام می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان زیرساخت های درمانی علت اعزام کرونایی های ابرکوه به یزد

فقدان زیرساخت های درمانی علت اعزام کرونایی های ابرکوه به یزد