مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 09:162020-04-07سياسي

رسانه تأثیر عمیقی در خنثی سازی توطئه دشمنان در موضوع کرونا داشت


هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان های گلستان و مازندران گفت: رسانه تأثیر شگرف و عمیقی در خنثی سازی سیاست خصمانه دشمنان در موضوع کرونا داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن پور میرزا ظهر سه شنبه در جلسه شورای فضای مجازی عقیدتی سیاسی اظهارکرد: انقلاب اسلامی به جهت ماهیت ضد استکباری خود منافع قدرت های جهانی را با خطر مواجه کرده از این رو استکبار و صاحبان قدت به منظور حفظ و کسب منافع خود، انقلاب اسلامی را از نخستین روزهای شکل گیری تاکنون با تهدیدات گوناگون مواجه کرده اند.

وی افزود: این تهدیدات در شکل ها و شیوه هایی مختلف از انواع سخت و نیمه سخت و نرم ادامه دارد و با درایت و رهبری های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب همه شیطنت دشمنان خنثی شده است.

پورمیرزا با تاکید بر تاثیر رسانه بر اندیشه و زندگی و الگوی رفتاری مخاطبان، تصریح کرد: رسانه ملی تاثیر شگرف و عمیقی در خنثی سازی سیاست خصمانه دشمنان در موضوع کرونا داشت و تمام بار روانی دشمنان در این زمینه را به خوبی مدیریت و خنثی کرد.

وی بیان کرد: اعتماد بالای مردم و جامعه در خصوص اطلاعات کووید 19 به رسانه ملی خود بی تاثیر بودن تفکرات غلط رسانه های غربی و نقشه اتاق فکر دشمنان را به اثبات رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه تأثیر عمیقی در خنثی سازی توطئه دشمنان در موضوع کرونا داشت

رسانه تأثیر عمیقی در خنثی سازی توطئه دشمنان در موضوع کرونا داشت