مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-07سياسي

طرح جامع شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد در مسیر تدوین


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: روند بررسی و رفع مشکلات تدوین طرح جامع و تفصیلی شهر شهمیرزاد با هم افزایی دستگاه های اجرایی مربوط، - ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: روند بررسی و رفع مشکلات تدوین طرح جامع و تفصیلی شهر شهمیرزاد با هم افزایی دستگاه های اجرایی مربوط، استانداری سمنان ، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد به نتایج خوبی رسیده است.

دکتر منوچهر فخری 19 فروردین ماه در نشست بررسی مسائل و مشکلات مربوط به طرح جامع شهر شهمیرزاد در سالن جلسات ساختمان شماره 2 استانداری اظهار کرد: خوشبختانه این جلسه نتایج خوبی برای تدوین طرح جامع شهر شهمیرزاد داشت و در این نشست مدیران کل دستگاه های اجرایی مربوط از جمله جهاد کشاورزی، راه و شهر سازی ، منابع طبیعی و آبخیزداری و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد حضور داشتند.

وی خاطر نشان کرد: تدوین و تصویب طرح جامع شهمیرزاد بیش از 15 سال است که معطل مانده و امیدواریم با هم افزایی و تلاش مستمر برای تدوین این طرح اقدام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این جلسه که با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری ، رییس سازمان جهاد کشاورزی ، مدیرکل راه و شهرسازی، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهمیرزاد برگزار شد ؛ در ارتباط با رفع مشکلات تدوین طرح جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد در مسیر تدوین

طرح جامع شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد در مسیر تدوین