مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 08:402020-04-07اقتصادي

تنها کارخانه تولید الکل در ایلام فعال است/ الکل به اندازه کافی در استان وجود دارد


مدیر عامل شرکت کیمیاگران «بدره» ایلام با انتشار نامه ای در فضای اجتماعی، از توقیف کارخانه تولید الکل استان ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در ایلام؛ کارخانه کیمیاگران الکل بدره سال 89 فعالیت خود را آغاز کرد اما چند سال بعد به دلیل تحریم، کاهش سفارش از سوی شرکت های داروسازی به خاطر شرایط کشور و ورشکستگی برخی از این شرکت ها و عدم توان تولید دارو، نبود نقدینگی و سرمایه در گردش تعطیل شد تا اینکه اردیبهشت ماه امسال بعد از وقفه ای پنج ساله دوباره به چرخه تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده بازگشت.

محمدرضا عبدخانی مدیر عامل شرکت کیمیاگران بدره ایلام، طی نامه ی منتشر شده در فضای مجازی ایلام از توقیف تنها کارخانه تولید الکل در استان ایلام خبر داد.

وی دلیل این کار را ابطال حواله های دانشگاه علوم پزشکی ایلام و عدم خرید از طرف معاونت غذا و دارو مبنی بر عدم بودجه خرید علی رغم تولید و دارا بودن 50 هزار لیتر الکل در ان کارخانه عنوان کرد.

یونس آزادی فرماندار بدره در این راستا در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: تنها کارخانه تولید الکل در ایلام فعال است و هم اکنون مشکلی در زمینه تامین در سطح استان وجود ندارد.

وی افزود: طی تماس با معاونت غذا و دارو استان مشخص شد ظرفیت انبارهای این دانشگاه در زمینه تامین الکل پر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها کارخانه تولید الکل در ایلام فعال است/ الکل به اندازه کافی در استان وجود دارد

تنها کارخانه تولید الکل در ایلام فعال است/ الکل به اندازه کافی در استان وجود دارد