مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 08:002020-04-07اجتماعي

مشکلات زیست محیطی معدن اندریان بررسی می شود


مشکلات زیست محیطی معدن اندریان شهرستان ورزقان توسط رییس دادگستری آذربایجان شرقی و رییس سازمان محیط زیست استان بررسی شده و مقرر شد تیم تعیین شده به قید فوریت از محل مزبور بازدید و موارد را بررسی کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مشکلات زیست محیطی معدن اندریان شهرستان ورزقان توسط رییس دادگستری آذربایجان شرقی و رییس سازمان محیط زیست استان بررسی شده و مقرر شد تیم تعیین شده به قید فوریت از محل مزبور بازدید و موارد را بررسی کنند.

جلسه ای بررسی مشکلات پیش آمده در رابطه با معدن اندریان و گزارش منتشر شده از تلف شدن احشام ناشی از فعالیت معدن، با حضور رییس کل دادگستری استان و رییس سازمان محیط زیست استان تشکیل شد.

در این جلسه با توجه به بررسی های به عمل آمده توسط سازمان حفاظت محیط زیست که با استفاده از اساتید دانشگاه تهیه شده بود، این سازمان اعلام کرد که به دنبال نمونه برداری از محل و انجام آزمایشات متعدد از محل تست سموم در معدن مزبور مشکل زیست محیطی که حاکی از فعالیت معدن باشد وجود ندارد، اما به جهت خروج سموم از معدن و به موجب دستور قضایی صادره، عملیات بهره برداری معدن از محل مزبور متوقف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی، پس از بررسی های به عمل آمده در این جلسه مقرر شد تیمی متشکل از نمایندگان رییس کل دادگستری است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات زیست محیطی معدن اندریان بررسی می شود

مشکلات زیست محیطی معدن اندریان بررسی می شود