مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 07:502020-04-07سياسي

مخالفت نمایندگان با فوریت برگزاری جلسات مجازی مجلس


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح سه فوریتی برگزاری جلسات خانه ملت به صورت مجازی مخالفت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با طرح سه فوریتی برگزاری جلسات مجلس به صورت مجازی مخالفت کردند.

محمدرضا تابش به عنوان طراح، گفت: تاکنون برای مقابله با کرونا اقدامات بسیار زیادی از جمله طرح فاصله گذاری اجتماعی و یا عبارت بهتر فاصله گذاری فیزیکی از سوی دستگاه های ذیربط عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به سیر فزاینده کرونا تشخیص داد که جلسات مجلس را تعطیل کند اما مجلس خانه مردم است و تعطیل بردار نیست و باید تمهیداتی اندیشیده شود که مجلس با رعایت پروتکل های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهد.

نماینده مردم اردکان تصریح کرد: برای تشکیل جلسات مجلس به صورت مجازی لازم است که ماده یک و 118 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی اصلاح شود.

در ادامه جلسه، محمدجواد کولیوند در مخالفت با طرح مذکور، گفت: در صورتی که این طرح سه فوریتی به تصویب برسد، بسیاری از موارد دیگر در آیین نامه داخلی مجلس هم باید تغییر کند.

وی تأکید کرد: بسیاری از تصمیمات مجلس را نمی توان در فضای مجازی مورد بحث و بررسی قرار داد و از سوی دیگر برای برگزاری جلسات مجازی امکانات فنی هم حائز اهمیت است و باید فراهم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت نمایندگان با فوریت برگزاری جلسات مجازی مجلس

مخالفت نمایندگان با فوریت برگزاری جلسات مجازی مجلس