مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 07:272020-04-07فرهنگي

جهش در تولید و حمایت فیلم کوتاه اولویت اصلی حوزه هنری کردستان است


مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان برنامه ریزی در جهت جهش تولید فیلم کوتاه را اولویت اصلی حوزه هنری استان کردستان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، زانیار لطفی با اشاره به نامگذاری سال 99 به عنوان سال جهش تولید اولویت اصلی این واحد را حمایت از فیلمسازان استان در جهت تولید آثار سینمایی خصوصاَ در بخش فیلم کوتاه عنوان کرد.

وی گفت: در سال 98 خوشبختانه علی رغم مشکلات شدید اقتصادی سالی پر از موفقیت برای سینمای کردستان رقم زده شد.

لطفی افزود: تولید و حمایت از 30 اثر کوتاه در بخش های داستانی، مستند و پویانمایی با موضوعات مرتبط با مسائل روز از جمله کاهش آسیب های اجتماعی از دستاوردهای یک ساله واحد هنرهای تصویری حوزه هنری در سال 98 است.

وی ادامه داد: 14 فیلم از این 30 فیلم به صورت اختصاصی با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی و آگاه سازی اجتماع در زمینه ضرورت مقابله با این آسیب ها بود که با نظارت فیلمساز برجسته کشور پوران درخشنده تولید و با استقبال بسیار خوبی هم روبرو شد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کردستان با برشمردن تعدادی دیگر برنامه های انجام شده ادامه داد: برگزاری چندین دوره آموزشی در زمینه فیلم مستند، تدوین، فیلمنامه نویسی در سنندج و بیجار و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش در تولید و حمایت فیلم کوتاه اولویت اصلی حوزه هنری کردستان است

جهش در تولید و حمایت فیلم کوتاه اولویت اصلی حوزه هنری کردستان است