مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 06:502020-04-07اقتصادي

مصرف بالغ بر 500 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در شهرستان خوانسار


مسئول خدمات شهری شهرداری خوانسار گفت: به دنبال شیوع کرونا تاکنون بالغ بر 500 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در شهرستان خوانسار مصرف شده است.

- محسن جاپلقی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه رزمایش دفاع بیولوژیک در شهر خوانسار با رمز یا صاحب الزمان عح الله برگزار شد، اظهار داشت: در این رزمایش علاوه بر بسیجیان، کشاورزان نیز با ادوات سم پاش کشاورزی در این برنامه حضور یافتند.

وی افزود: این رزمایش با حضور مأموران راهور و کارشناس شبکه بهداشت خوانسار با 16 اکیپ شامل سه خودروی آتشنشانی، یک دستگاه تانکر بنز شهرداری با ظرفیت 18 هزار لیتر، 10 دستگاه تراکتور و دو خودرو از ناحیه مقاومت بسیج خوانسار انجام شد که بیش از 90 نفر نیرو، تمام معابر اصلی و فرعی شهر را ضدعفونی کردند.

مسئول واحد خدمات شهری شهرداری خوانسار گفت: به دنبال شیوع کرونا تاکنون بالغ بر 500 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در شهرستان خوانسار مصرف شده است که تنها در رزمایش دفاع بیولوژیک 200 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده مصرف شد.

ضدعفونی اماکن عمومی شهر خوانسار توسط شهرداری به صورت روزانه وی با بیان اینکه ضدعفونی اماکن عمومی شهر خوانسار توسط شهرداری به صورت روزانه انجام می شود، ابراز داشت: هدف اصلی رزمایش کاهش بار میکروبی و آلودگی و پاکسازی محیطی در سطح شهر بوده که امید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف بالغ بر 500 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در شهرستان خوانسار

مصرف بالغ بر 500 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در شهرستان خوانسار