مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-07بين الملل

ائتلاف آمریکایی پایگاه ابوغریب در شمال بغداد را هم تخلیه می کند


هیئت ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا که مدعی مقابله با داعش است تصمیم دارد تا طی ساعات آینده از پایگاه نظامی ابوغریب در شمال بغداد خارج شود و آن را به نیروهای عراقی تحویل دهد.

- ائتلاف آمریکایی پایگاه "ابوغریب" در شمال بغداد را هم تخلیه می کند هیئت ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا که مدعی مقابله با داعش است تصمیم دارد تا طی ساعات آینده از پایگاه نظامی "ابوغریب" در شمال بغداد خارج شود و آن را به نیروهای عراقی تحویل دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت روسیا الیوم، هیئت ائتلاف بین المللی قصد دارد تا با خروج از پایگاه نظامی ابوغریب در شمال بغداد آن را تحویل نیروهای عراقی دهد.

بدین شکل پایگاه ابوغریب، ششمین پایگاه نظامی در عراق خواهد بود که نیروهای ائتلاف بین المللی تحت امر آمریکا به تازگی از آن خارج شده اند.

نیروهای عراقی ماه گذشته میلادی رسما پایگاه نظامی القائم در مرز با سوریه را بعد از خروج نیروهای ائتلاف بین المللی تحویل گرفتند.

ائتلاف بین المللی مدعی مقابله با داعش همچنین ماه مارس 2020 نظامیان خود را از پایگاه هوایی القیاره در جنوب موصل خارج کرد و آن را تحویل نیروهای عراقی داد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف آمریکایی پایگاه ابوغریب در شمال بغداد را هم تخلیه می کند

ائتلاف آمریکایی پایگاه ابوغریب در شمال بغداد را هم تخلیه می کند