مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-07سياسي

ذوالقدر: فاصله گذاری اجتماعی با جدیت رعایت شود


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ازدحام خیابان های پایتخت و حضور کارمندان در ادارات تاکید کرد: باید با جدیت به موضوع قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی توجه کنیم.

- سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ازدحام خیابان های پایتخت و حضور کارمندان در ادارات تاکید کرد: باید با جدیت به موضوع قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی توجه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیده فاطمه ذوالقدر در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی درباره ی موضوع شرایط کرونایی کشور در بحران کروناویروس، اظهار کرد: از پزشکان، کادر درمانی، وزیر بهداشت، ستاد مبارزه با کرونا، وزیر کشور، استانداران و فرمانداران و آقای نوبخت برای بودجه ای که اختصاص داده شد و به دلیل تمامی تدابیر خوبی که در این زمینه از سوی عزیزان اتخاذ شد تشکر می کنم.

وی ادامه داد: براساس اصل 22 قانون اساسی حیثیت، جان، مال، مسکن و شغل اشخاص باید از تعرض در امان باشد مگر مواردی که قانون به آن اشاره می کند.

دولت هم مکلف است که این شرایط مذکور را برای مردم تامین کند.

البته کارهایی در این حوزه انجام شده ولی باید تدابیر بیشتری اندیشیده شود.

موضوعی که بسیار مورد اهمیت است توجه لازم به موضوع قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی است، ولی متاسفانه با آغاز هفته و در این چند روزه شاهد ازدح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالقدر: فاصله گذاری اجتماعی با جدیت رعایت شود

ذوالقدر: فاصله گذاری اجتماعی با جدیت رعایت شود