مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 06:162020-04-07سياسي

همدلی در جامعه زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم می کند


قائم مقام مرکز تخصصی مهدویت عنوان کرد: همدلی از نشانه های ایمان و از برکات عصر ظهور امام زمان (عج) است و اشاعه این اصل مهم در جامعه، زمینه را برای ظهور فراهم می کند.

- قائم مقام مرکز تخصصی مهدویت عنوان کرد: همدلی از نشانه های ایمان و از برکات عصر ظهور امام زمان (عج) است و اشاعه این اصل مهم در جامعه، زمینه را برای ظهور فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برنامه تجلی طاها ، ویژه دهه مهدویت با موضوع همدلی برای ظهور در ارتباط تلفنی با حجت الاسلام علی مصلحی، قائم مقام مرکز تخصصی مهدویت و حجت الاسلام علی فاتح، مدیر خدمات معارفی مسجد مقدس جمکران روانه آنتن رادیو گفت و گو شد.

حجت الاسلام علی مصلحی در آغاز با بیان اینکه همدلی و وحدت یکی از آموزه های مهم و اساسی دین اسلام است، عنوان کرد: در نخستین سوره قرآن که حمد است صفات رحمانیت خداوند دو مرتبه بیان می شود و ما باید خود را به صفات الهی متصل کنیم.

وی افزود: علاوه بر تأکید قرآن به همدلی میان مسلمانان، پیامبر اسلام (ص) و امامان در احادیث و آموزه های خود به این موضوع توصیه اکید داشته اند و رفتار آنها نیز اهمیت این موضوع را روشن کرده است.

قائم مقام مرکز تخصصی مهدویت، همدلی را از نشانه های ایمان و از برکات عصر ظهور دانست و اظهار کرد: در روایات آمده است در زمان ظهور و حکومت امام زمان به قدری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی در جامعه زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم می کند

همدلی در جامعه زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم می کند