مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 06:002020-04-07ورزشي

اهدای مدال 6 قهرمان ورزشی خراسان شمالی به مدافعان سلامت


مسئول بسیج ورزشکاران خراسان شمالی از اهدای مدال 6 قهرمان ورزشی خراسان شمالی به مدافعان سلامت خبر داد و گفت: قدرشناسی از کادر درمانی مقابله کننده با ویروس کرونا هدف اصلی این ورزشکاران بوده است.

- مجید اسماعیل زاده در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اقدام چند تن از ورزشکاران و قهرمانان خراسان شمالی در پاسداشت اقدامات مدافعان سلامت جامعه اظهار کرد: با هدف پاسداشت خدمات کادر درمانی کشور و تقدیر از مدافعان سلامت تاکنون 6 نفر از قهرمانان ورزشی خراسان شمالی در اقدامی خودجوش و مورد پیشنهاد از سوی خودشان مدال های قهرمانی خود را به این قشر از زحمت کشان جامعه تقدیم کردند.

وی به اسامی ورزشکاران و قهرمانان استان که در این اقدام تاکنون مشارکت داشته اند اشاره کرد و گفت: حسین اکبری و علی محمدنیا مدال طلای قهرمانی کوراش آسیا، حامد رشیدی، مدال نقره خود در مسابقات جهانی کوراش، زهرا بهنود، مدال نقره ووشو قهرمانی کشور، انوشیروان صابری، مدال طلای مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ، هادی قدیمی مدال برنز مسابقات کشتی پهلوانی ترکیه در سال 2020 را به مدافعان سلامت کشور اهدا کردند.

مسئول بسیج ورزشکاران خراسان شمالی با اشاره به همکاری ورزشکاران بسیجی در اقدامات مقابله ای با کرونا تصریح کرد: ورزشکاران بسیجی از همان ابتدا در اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای مدال 6 قهرمان ورزشی خراسان شمالی به مدافعان سلامت

اهدای مدال 6 قهرمان ورزشی خراسان شمالی به مدافعان سلامت