مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 05:462020-04-07دانش

جهادگران دانشگاه پیام نور خرم آباد در ایستگاه سلامت به مردم خدمت می کنند


دالوند، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خرم آباد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت های این تشکل دانشجویی برای مقابله با کرونا ویروس گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خرم آباد گفت: ایستگاه سلامت از سوی بسیج دانشجویی این دانشگاه در منطقه جنوبی شهر خرم آباد برپا شده و در آن، جهادگران به ارائه خدمت به مردم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا می پردازند.

دالوند، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خرم آباد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت های این تشکل دانشجویی برای مقابله با کرونا ویروس گفت: در این راستا، از سوی جهادگران بسیجی دانشگاه اقدام به برپایی ایستگاه سلامت کرده ایم.

دالوند اضافه کرد: این ایستگاه در منطقه جنوبی شهر خرم آباد برپا شده و روزانه 10 جهادگر در آن، به ضدعفونی وسایل نقلیه و گندزدایی معابر، توزیع ماسک و تب سنجی افراد می پردازند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خرم آباد اظهار کرد: ایستگاه سلامت دانشگاه پیام نور خرم آباد از 16 فروردین ماه برپا شده و قرار است به مدت یک هفته درمحله های مختلف به مردم خدمت رسانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران دانشگاه پیام نور خرم آباد در ایستگاه سلامت به مردم خدمت می کنند

جهادگران دانشگاه پیام نور خرم آباد در ایستگاه سلامت به مردم خدمت می کنند