مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 05:382020-04-07ورزشي

ساخت سیستم ضدعفونی دستگاه های خودپرداز در شیراز


مدیر یکی از تیم های مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی فارس، از ساخت نمونه اولیه سیستمی مخصوص ضدعفونی دستگاه های خودپرداز با حمایت جهاددانشگاهی خبر داد.

- دکتر سید محمدجواد غاضی در گفت و گو با ایسنا، گفت: تیم فنی این گروه متشکل از 4 متخصص است که در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان فارس شروع به فعالیت کرد.

غاضی اضافه کرد: با راهنمایی مدیر سفتا و حمایت رییس جهاددانشگاهی استان فارس و با توجه به نیاز امروز، برنامه طراحی و تولید دستگاهی برای ضدعفونی سیستم های خودپرداز در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه تولید این دستگاه توسط با توجه به محدودیت های دوران تحریم و شرایط حاکم بر جهان به واسطه شیوع کروناویروس، با تلاشی جهادی انجام و محقق شده است، خاطرنشان کرد: این دستگاه با حداقل هزینه ممکن و با استفاده از توان تخصصی بومی، طراحی و تولید شده است.

غاضی با یادآوری این نکته که تیم فنی تحت مدیریت او، در حوزه برق، الکترونیک و تجهیزات پزشکی فعالیت می کند، گفت: دستگاه تولید شده نمونه اولیه محسوب می شود که با موفقیت تست شده است.

این متخصص برق و الکترونیک گفت: دستگاه تولید شده، قابلیت استفاده در اماکن مختلف نظیر جایگاه های عرضه سوخت، ورودی فروشگاه ها، ادارات و گیت های قطار شهری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سیستم ضدعفونی دستگاه های خودپرداز در شیراز

ساخت سیستم ضدعفونی دستگاه های خودپرداز در شیراز