مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 04:402020-04-07دانش

شرایط حضور دانشجویان دکتری دانشگاه تربیت مدرس در آزمایشگاه ها فراهم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، محمد تقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس درباره حضور دانشجویان دکتری از پایان فروردین ماه در دانشگاه گفت: - رییس دانشگاه تربیت مدرس گفت: پیش بینی کردیم دانشجویان دکتری بتوانند در حد مختصر و بدون ایجاد ازدحام از آزمایشگاه ها و برخی کلاس ها استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، محمد تقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس درباره حضور دانشجویان دکتری از پایان فروردین ماه در دانشگاه گفت: از طرف وزارت علوم پروتکلی برای نحوه اجرای دستور رییس جمهور به دانشگاه ابلاغ شده است و طبق این پروتکل برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی افزود: در حال حاضر پیش بینی کردیم دانشجویان دکتری بتوانند در حد مختصر و بدون ایجاد ازدحام از آزمایشگاه ها و برخی کلاس ها استفاده کنند.

احمدی تصریح کرد: از آنجایی که امروزه سفر های بین شهری با محدودیت همراه است، به هیچ عنوان احضار دانشجویان غیربومی را صلاح نمی دانیم و تنها دانشجویانی که در تهران هستند و در سایت های نزدیک به پردیس دانشگاه حضور دارند می توانند با هماهنگی اساتید خود از آزمایشگاه و برخی کلاس ها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط حضور دانشجویان دکتری دانشگاه تربیت مدرس در آزمایشگاه ها فراهم شد

شرایط حضور دانشجویان دکتری دانشگاه تربیت مدرس در آزمایشگاه ها فراهم شد