مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 04:302020-04-07اقتصادي

20 هکتار از تپه پیرچنار سنندج جهت آبیاری لوله گذاری شد


رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از اجرای پروژه لوله گذاری برای آبیاری 20 هکتار تپه پیرچنار سنندج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شرمین شریفی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران استان کردستان، اظهار داشت: توسعه فضای سبز به عنوان یکی از مهمترین مولفه های در ارتقای رفاه و سلامت جامعه از اولویت های سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج است.

وی با بیان اینکه در همین راستا برنامه ها و طرح های مختلفی در طول سال انجام می شود، افزود: به مناسبت هفته منابع طبیعی با همکاری سپاه در 20 هکتار از تپه پیر چنار به عنوان یکی از نقاط عملیاتی حدود 4 هزار نهال کاشته شد.

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ادامه داد: بادام تلخ، ارغوان، افرا، زبان گنجشگ و چند گونه درختی دیگر از گونه های کاشته شده در این نقطه بوده است.

شریفی با بیان اینکه قطعاً نگهداری از فضاهای سبز از ایجاد آن مهمتر است، یادآور شد: آب مورد نیاز برای آبیاری این تپه از آب چشمه روبروی تپه تامین می شود.

وی بیان کرد: برای انتقال آب به این نقطه عملیات لوله گذاری با استفاده از دو هزار و 400 متر لوله 75 میلیمتر 10 بار، دو هزار و 400 متر لوله 32 میلیمتر 10 بار، 200 متر لوله 63 میلیمتر 10 بار، دو عدد پمپ کفکش دو اینچ، 25 عدد رایزر و دو عدد منبع 30 متر مکعبی پلی اتلین انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هکتار از تپه پیرچنار سنندج جهت آبیاری لوله گذاری شد

20 هکتار از تپه پیرچنار سنندج جهت آبیاری لوله گذاری شد